dinsdag 10 mei 2011

Dag 17 BBQ

Vandaag niet zoveel in planning.

We gaan eerst ontbijten bij Sizzler en er is genoeg keus. Echter de bacon kan niet tippen aan de bacon van opa.
Dan op naar de Hollywoodstudio's omdat we daar nog een paar dingen opnieuw willen doen.
We gaan eerst naar Toy Story mania, hier pakken we een fastpass omdat de wachttijd al op 70 minuten staat, en het is pas half tien in de ochtend.
Dan naar de great movie ride en daarna richting tower of terror.




 Wij besluiten hier niet in te gaan maar Fred vind dit wel leuk dus we laten hem daar achter en wij gaan wat drinken halen en richting de Muppets 3D.
Ineens ontdek ik dat we een tas kwijt zijn waarin ons net gekochte pinsboek en de pintradingketting met pins van Zayenne zit. Deze tas heb ik laten liggen vlakbij tower of terror, Jorryn rent snel die kant op en ik erachteraan. Ik zie Jorryn niet meer en ook de tas niet.
Ik wacht nog een paar minuten en besluit maar terug te gaan naar opa en Zayenne, daar zie ik Jorryn ook al staan en hij heeft ook de tas bij zich, deze was gelukkig blijven staan. (Ik hoef dus geen tassen meer bij te houden onmdat ik ze kwijt raak).

Rond de klok van twee uur gaan we terug naar de villa om nog even te zwemmen.
Tegen 5 uur komt mijn collega Ramon met zijn zoon Benny aan. Binnen notime zijn de kinderen aan het spelen in het zwembad en zitten wij gezellig te bij te praten.
Ramon heeft zijn shirt van Zicht aan en ik ga deze ook snel aan doen want dat hadden we afgesproken. (Deze shirts hebben we op het werk gekregen).



Dan gaan opa en Fred de BBQ aansteken. Als de kooltjes lekker gloeien gaat het vlees erop en kunnen we daarna allemaal lekker smullen.


5 opmerkingen:

  1. Jullie hebben weer de alles kunnen doen in Holywood Studios, maar wat een wachttijd al van 70 min om half tien 's ochtends.
    Gelukkig dat je tas er nog stond, dat hoef je hier in Amsterdam en omstreken niet te proberen.
    Hopen dat jullie lekker van de BBQ hebben genoten.
    Leuk die foto van jouw en je collega met de t-shirts van "zicht"

    Veel plezier verder.

    Ps. Heeft de Budweiser gesmaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit jammer dat ik geen stukje kon meeeten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh lekker Budweiser beer yummie yummie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebben jullie alle Corona en Budweiser op 1 avond geledigd ?
    Moet me een leuke bende zijn geweest :)
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wel gezellig, ff lekker BBQ'en bij de villa, wij hebben al een paar keer een villa gehad met een 'buitenkeuken' ( zo'n grote bbq ) maar hebben ondanks dat pas 1x ge-bbq't. En dat was dan nog bij vrienden/forumleden ook die in een andere villa zaten en toen hebben we gezamenlijk 2 verjaardagen gevierd.

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen