zondag 8 mei 2011

Dag 14 half dagje Magic Kingdom

Vandaag maar weer eens terug naar Magic Kingdom. We gaan niet te vroeg want we willen nog maar een paar attracties doen en we willen nog wat zwemmen.
De ochtend begint zonnig maar zodra we naar Magic Kingdom rijden komt er wat bewolking op onze weg. Tegen de tijd dat we uit de monorail voor de ingang staat regent het. We gaan richting Peter Pan maar daar staat 50 minuten wachttijd dus maar een fastpass genomen.
We gaan maar even in It's a small world zodat we in ieder geval droog staan.



Daarna is het alweer droog en gaan we richting Indycars en Fred en Jorryn gaan hierin. Jorryn krijgt zijn driverslicence al voor hij in de auto stapt en gaat van links naar rechts. Ondertussen wordt hij nog van acher aangereden door Fred.

Dan op naar de peoplemover en daarna terug voor de fastpass return bij Peter pan.
We lopen door richting Splash mountain waar het lekker rustig is dus daar maar snel in. Ook gaan we met zijn vieren in de Big thunder mountain railroad. We beginnen nu wel wat trek te krijgen en gaan richting tomorrowland waar we wat willen eten.

We bestellen drie burgers en een half haantje dit  gaat goed. Dan wil Zayenne graag een wrap maar dan wel eentje zonder iets erin. (Is vreemd maar zo eet ze ze wel vaker). Ik vraag aan die man of het mogelijk is een wrap te krijgen zonder iets erin, hij schrikt zowaar van mijn vraag en kijkt me aan en herhaalt nog eens wat ik gevraagd heb. Ik vraag wederom of het mogelijk is een wrap te bestellen zonder iets erin. (Het lijkt mij niet zo moeilijk) Maar het is natuurlijk niet standaard. Hij vraagt of ik even geduld heb en hij kijkt verschrikt naar de mensen achter de balie die het eten serveren zij moeten lachen. Dan ziet hij een ander personeelslid en loopt naar haar toe en ik denk dat hij daar vraagt of het mogelijk is een lege wrap te bestellen.
Na een paar minuten komt hij terug en vraag of ik nog even geduld heb, ik zeg natuurlijk en moet mijn best doen niet in de lach te schieten.
Dan komt er een supervisor bij en deze zoekt op de kassa of ik dit los kan bestellen maar ook hij komt er niet uit. Hij praat in zijn oortje met iemand anders en dan komt de Keukencoordinator met een menu map.
Hij vraagt wat voor wrap ik wil (kan nog kiezen ook uit twee soorten) en of ik echt niets anders erop wil en hij geeft uiteindelijk via zijn oortje de keuken opdracht een lege wrap te serveren.
Ik ben ongeveer twintig minuten bezig geweest voor ik de wrap had maar we hebben daarna nog wel een half uur er plezier om gehad.

Tegen zes uur rijden we weer naar de villa om nog even te zwemmen en een lekker kopje versgemaakte soep (opa heeft deze gemaakt) te eten.

2 opmerkingen:

  1. Mijn zoon knabbelt ook graag op lege wraps (en het is nog gezond ook).
    Groetjes,
    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd lastig als je iets besteld wat niet in die vorm op het menu staat.
    Klinkt me heel bekend in de oren. Mijn zoon wil bij denny's altijd 2 tosti's . Dit staat op de kaart als 1 tosti met patat.
    2 tosti's zonder patat lukt ook nooit. Hij moet dan 2 menu's bestellen en krijgt dan 2x tosti met 2x patat!

    BeantwoordenVerwijderen