zondag 22 mei 2011

Dag 22-23 terugreis en thuiskomen

Vandaag vroeg op want we gaan naar huis. Eigenlijk willen we nog niet maar aan alle leuke dingen komt een eind.
We hebben gisteravond de koffers helemaal ingepakt dus die kunnen de auto in.
We ontbijten nog een laatste maal met opa's gebakken bacon (die gaan we missen thuis).
Daarna de auto ingepakt die echt helemaal vol zit en daarna op naar het vliegveld waar we om half elf aankomen.

We leveren de auto in en krijgen netjes een bonnetje waarop 0,00 staat. We lopen door naar de incheckbalie van Continental. Het is hier erg druk maar omdat we geen boardingpassen hebben kunnen printen en koffers in te leveren hebben moeten we toch in de rij. Na een uurtje zijn we ingecheckt en gaan we richting het vliegtuig want we kunnen meteen boarden. Het vliegtuig is helemaal vol en het boarden duurt erg lang.
We stijgen op tijd op en 2 en half uur later landen we alweer op Newark.
Hier hebben we zes uur de tijd voordat we naar Nederland vliegen. (We hadden dit laten omzetten maar bij continental hebben ze dit weer terug gezet.)
We brengen de tijd door met een hapje eten en wat spelen op de nintendo's en internetten op de netbook.
Ook deze vlucht vertrekt op tijd en zes uur en drie kwartier later landen we op Schiphol.

Helaas moeten we nog meer dan een uur op Schiphol wachten voordat onze koffers komen. Daarna met de shuttlebus naar P3 en op naar de auto. Onderweg naar huis wordt het steeds stiller in de auto, behalve ik slaapt inmiddels iedereen. Na een uur en een kwartiertje zijn we dan ook weer in EIndhoven.

We gaan de koffers uitpakken en daarna door na oma en opa.
Ook gaan we de hond ophalen in het pension, die blij is dat we er weer zijn en wij zijn blij dat we hem weer zien.
Dan is het bedtijd.

We hebben een hele fijne vakantie gehad en we vonden het ook allemaal ook erg leuk dat er zoveel mensen hebben meegelezen op onze blog.

Groetjes,

Esther, Freddy en de kinderen

1. Fijn dat de terugreis goed is verlopen. Bij het lezen van jullie verhalen merkten we dat jullie erg hebben genoten met elkaar. Fijn om de hond dan toch weer te zien en de opa's en oma's. Bedankt voor jullie leuke verhalen en sterkte met wennen in eigen land. Wellicht tot de volgende keer of tot ziens op ons blog ;-))

2. We vonden het leuk om met jullie avonturen mee te lezen.
    Bedankt hiervoor.

3. Weer heerlijk thuis. Bedankt voor het meelezen met jullie reisverslag. Wij gaan over een week weg, zo kwamen we vast goed in de stemming. Volgens mij hebben jullie een heerlijke tijd gehad, nu weer omschakelen naar het gewone ritme, sterkte met de jetlag.
    Groet Christa

4. Bedankt voor je leuke blog en succes met de jetlag.

5. Lekker relaxte terugreis. Ik heb met veel plezier meegelezen en foto's bekeken ! Dank daarvoor en op naar de volgende trip !

6. Gelukkig ben ik niet de enige die na thuiskomst nog de laatste dagen van het blog moet schrijven :-) Het is ook zo ontzettend genieten in Orlando. Dan heb je gewoon geen tijd om te bloggen.

Jullie kunnen terug kijken op een TOP tijd in Orlando. Jullie hebben lekker veel gedaan en heerlijk genoten. Volgens mij was het een vakantie die voor herhaling vatbaar is.