dinsdag 3 mei 2011

Dag 11 Animal Kingdom

Vandaag zijn we naar Animal Kingdom gegaan. We waren rond half 8 pas wakker waardoor we zoiets hadden van nou dan maar wat later naar het park.
Eerst hebben we ontbeten met een lekker gebakken eitje en geroosterd brood en Peter Pan peanutbutter.

Bij het park zijn we direct richting Expedition Everest gegaan omdat Fred daar in wilde. Ik en de kinderen bedankten voor de eer want deze achtbaan gaat achteruit en dat vinden wij niet zo fijn. Fred liep vast vooruit zodat het wachten voor ons niet zolang zou zijn. Toen wij daar aankwamen kwam hij al weer terug zo snel was hij aan de beurt.


Toen met zijn allen naar de Kali Rapid river waar je nat kunt worden. En natuurlijk werden opa en ik drijfnat echt tot op het ondergoed waren we doorweekt. Maar ja alles droogt hier goed met deze temperaturen.

Toen naar It's tough be a bug waar je leuke 3d brilletjes krijgt en waar de spinnen uit het plafond komen en de wormen onder je billen kruipen. Dit is echt een aanrader.



Daarna de safari gedaan waar de dieren nog redelijk actief waren rond de klok van half een in de middag.
Toen naar Dinosaur gegaan waar ik nog niet in geweest was maar Jorryn wel en die zei drie jaar geleden al hier ga ik niet meer in. Dus opa en Jorryn achtergelaten wij met zijn drieén erin, nou ook ik ga hier nooit meer in, wat een herrie in deze attractie. Door het geluidsniveau mis je de complete attractie die eigenlijk wel leuk zal zijn.

Daarna lekker terug naar de villa voor een paar uur vertoeven aan het zwembad, De kinderen zitten er nu nog in en zijn inmiddels helemaal verrimpeld van het lange zwemmen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi park heh Animal Kingdom eigelijk vind ik dit park het leukst alhoewel we vorig jaar naar Epcot zijn geweest en ik vantevoren dacht dat zal wel niet zoveel bijzonders zijn zijn daar ook een paar superactracties!! nou veel plezier nog groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer was het vandaag. Wij waren de hele dag in Blizzard Beach.
    Gaan jullie nog naar een Disney waterpark? Is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen